Rss Feed
  1. MELODİ' NİN MİMİ

    14 Temmuz 2014




    İlk Mim, ilk heyecan...

    Çok severek takip ettiğim Melodie' nin Pembe Dünyası 'nın tatlı sahibesi, beni mimlemiş.
    Hal böyle olunca ilk fırsatta yanıtlamak için bilgisayar başına geçtim.
    Bakalım Melodiecim neler sormuş, ben neler demişim:




    Aşk mı Bağlılık mı ?
    Aşk biter bağlılık kalır. eh ben aşkı seçeyim de ömrü olan 3 yıl bana kar kalsın.



    Gurur mu Teslim olmak mı?

    Gurur ama ekarte edebilen varsa teslim bayrağını çekerim.



    Sarışın mı esmer mi ?

    Esmer ama bazı sarışınlarda tercihim tepe taklak oluverir.



    Yeşil göz mü mavi göz mü? 

    Yeşil gözlere bakmaya doyulmaz



    Et mi tavuk mu?

    İkisiyle de aram pek yok ama mecbur kalırsam tavuk yerim.



    Karpuz mu kavun mu ?

    Karpuzu arada sırada tercih ederim ama kavunu hergün yiyebilirim.



    Gümüş mü altın mı?

    İkisinden de pek hoşlanmam, yaşasın bohem takılar!



    Kedi mi köpek mi?

    Zor tercih... Köpeklere bayılıyorum ama şehir hayatında imkanım 3 kediye elveriyor.



    Beyaz mı siyah mı?

    siyah!



    Yağmur mu güneş mi?

    Eğer evden izliyorsam yağmur ama dışardaysam güneş. Islanmaktan nefret ederim de :)



    Mesajlaşmak mı aramak mı?

    Kesinlikle aramak! Mesajları okumayı ve okuduktan sonra dönmeyi çoğu zaman unuturum, eh biraz da üşenirim :)



    Bodrum mu Çeşme mi?

    Bir Bodrumlu olarak bundan gurur duyuyor ve Bodrum'u tek geçiyorum.



    Deniz mi Havuz mu?

    Deniz... Ucu bucağı en görünmeyeninden!


    İşte yanıtlarım böyle... Bu keyifli yaz mimi için Melodie' ye çok teşekkür ediyorum.
    Yanıtlamak isteyen varsa merakla bekliyorum!

    Sevgiler

  2. 0 yorum:

    Yorum Gönder