Rss Feed
  1. Güneş ve deniz sonrası saç bakımına Rapunzel saç maskesiyle devam ediyorum.

    Bir önceki postta da (TIK TIK) belirttiğim gibi  Rapunzel Secret Bambu Kömürü Saç Maskesini 6 gün boyunca 2 kere kullandım. Denediğim diğer ürünlerden de memnun kaldım ama Rapunzel saç maskesinin farkını daha iyi anlayabilmem adına, tatil sonrası da 1 ay kadar tam boyunu kullandım. 


    Öncelikle deneme boyunun ambalajı, kullanım açısından beni daha fazla zorlamış olsa da, tam boyu gayet pratik. Ambalajını da çok şık, çok başarılı buldum.
    Kokusunu, (içinde kömür kelimesi geçmesine rağmen) şahane bulduğumu belirtebilirim. Gayet de kalıcı... 
    Rengi ise alışagelmiş maskelerin tersine koyu renkte...
    Kullanım önerisi saçları şampuanlayıp, yıkayıp, duruladıktan sonra, özellikle 10-15 dakika kadar sürüp, bekletmek üzerine, ben de elimden geldiği kadar bu süreyi yakalamaya çalıştım diyebilirim.



    Sürdüğüm an itibariyle saçımı yumuşattı ve saç derimin nefes aldığını bana hissettirdi.
    Genel anlamda ise saçımı ilk kullanımda onarmaya başladı. Keza uzun süreden beri saçımı açamayacak derecede yıpratmıştım fakat artık doğal formuyla rahatça toplamadan kullanabiliyorum.
    Öte yandan saçlarıma parlaklık kattığını ve daha rahat tarandığını da unutmadan ekleyeyim.



    Bambu kömürü ise, ürünün içindeki altın malzeme. Bir çeşit terapi, toksin atmaya yarayan bir Uzakdoğu Geleneği...
    Sanıyorum maskeyi sürdükten sonra bir bone yardımıyla saçta tutmak, daha da faydalı olacaktır.

    Son olarak, ismi sizi yanıltmasın, markanın bu ürünü saçınızı uzatmayı değil, onarmayı ve güçlendirmeyi hedefliyor. Zaten bu hedefi en azından bende ve kullanan birçok kişide de tutturmuş görünüyor.

    Her saç tipi ve rengi için kullanabilir ve ürünü 50 ml (şu an indirimde 35 TL) ya da 200 ml (89 TL) lik boyunu web sitelerinden satın alabilirsiniz.
    https://www.rapunzelstore.com




  2. 0 yorum:

    Yorum Gönder